RE: DC-AC konvertor s napájecím napětím 48V =

Pavel Rotter pavelrotter@newte.cz
Úterý Srpen 31 16:33:06 CEST 2004


Dobrý den,

zkuste technologii VICOR (USA), u nás prodává Vienna Trading p. Janda....
Excelentní, ale drahé a dlouhé dodací lhůty.

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01  TEPLICE

e-mail PavelRotter@newte.cz
tel.   417 536 531
fax    417 577 865
http://www.newte.cz

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
> [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Krucinsky
> Ladislav
> Sent: Tuesday, August 31, 2004 2:31 PM
> To: [HWnews]
> Subject: RE: DC-AC konvertor s napájecím napětím 48V =
>
>
> Ehm, tedy nevím, možná jsem ve škole chyběl ale stejnosměrné
> trafo 48/230V ??? Stejně tak nevím pane Lukesh, co to je
> "tranzistorový AMV".
> Skutečně se jedná o montáž konvertoru z baterkového napětí 48V
> (STEJNOSMĚRNÝCH !) na 240 voltů (STŘÍDAVÝCH) s výkonem cca 150W.
> Převodníků z 12V nebo z 24V je všude habakuk ale 48V už není tak
> obvyklá palubní síť. Našel jsem jenom kanadské konvertory
> ABSOPULSE s výstupním napětím 115 V.
> Holt nic se nedá dělat, budeme konvertovat dvakrát.
> Jinak ad odpověď pana Čiháka - máte pravdu, tak se to občas
> obchází, hlavně různí "garážmistři" pomocí odbočky připojují
> třeba silniční výbavu ale je to profesionálně nepoužitelné ze tří důvodů:
> 1.- Dochází k nestejnoměrnému vybíjení baterie (část článků se
> vybije více a poškozují se)
> 2.- Instalace odbočky zpravidla naruší antikorozní úpravu
> článkových spojek, která je pro životnost baterie důležitá.
> Vrchol zhovadilosti jsem viděl u jedněch "garážmistrů" kdy
> odbočku přitáhli k olověné článkové spojce pomocí železného
> vrutu. Vydrželo to 1 měsíc (doba splatnosti faktury...).
> 3.- Aby tato úprava měla alespoň nějakou životnost obzvlášť u
> zákazníků, kteří mění baterie, je nutno přívod k odbočce
> integrovat do bateriové zásuvky. Ne všechny typy to umožňují a
> pokud ano, tak příslušné otvory bývají využity na provzdušňování
> elektrolytu.
>
> Každopádně děkuji za reakce.
>
> zdravim - regards - tschuess
>
> Ing. Ladislav Krucinsky
> specialista servisu
> Linde Material Handling Ceska republika s.r.o.
>
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
> [mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Jaroslav Lukesh
> Sent: Monday, August 30, 2004 7:02 PM
> To: [HWnews]
> Subject: Re: DC-AC konvertor s napájecím napětím 48V =
>
>
> > Nemohu najít googlem něco co by bylo komerčně dostupné. Zákazník chce do
> > vysokozdvižného vozíku zásuvku 220V. Nechce se mi řetězit
> konvertory (DC/DC
> > 48-24 pak DC/AC 24 - 240) ale asi nebude zbytí.  K zblití...
>
> A co takhle trafo 48/230V, tranzistorový AMV, nějaké výkonpvé
> darlingtony a
> máte to za pár šupů a s Jirkou, tedy pardon, bezstarosti ;-)
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> HW-list@mailman.nethouse.cz
> http://mailman.nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> HW-list@mailman.nethouse.cz
> http://mailman.nethouse.cz/mailman/listinfo/hw-list
>




Další informace o konferenci Hw-list