miniLA DPS, soucastky a dalsi :-)

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 31 15:25:03 CEST 2004

Zdravíčko,

    no je to docela prosté, teďka tam kojunky nejsou ale až dojde k
placení tak tam zase budou (chvilku) takže je to všechno OK jenom je
potřeba troška počkat. Což vzhledem k temu že je limit 6.9. je naprosto
v pohodě :-)  (tedy ne že by byl účet až na dně, ale existují určité
týdenní limity výběru a banka mi víc nedá ať se třeba budu stavět na
hlavu, takže musím čekat)

    Snad to dobře dopadne :-P

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz