Fw: Online-testy

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 30 19:27:22 CEST 2004

Hezký den přeji,
chtěla bych se zeptat, jestli někdo neví o nějakém šikovném systému,
programu nebo jak to říci na provozování testů ?
O co mi jde. Chtěla bych na našem serveru mít jednu sekci, kde budou
různé testíky ze všech možných oborů. Zkoušela jsem MOODLE ale ten je
moc složitý a popravdě na to co chci, je využitelný. Je určen na něco
jiného.
Nevíte o něčem vhodném ? Moc jsem nehledala, protože mě nenapadá co do
googlu napsat.
Budu moc zauzlovaná za pomoc. Dokázala bych to možná naprogramovat sama,
ale když se najde hotové řešení

                    Saša K. Svobodová - Viky

        web: http://www.zdravotnici.cz
             http://www.doupatko.adslink.cz