Rtutova vybojka na DSP

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Pondělí Srpen 30 13:48:50 CEST 2004

Hezky den...
V mistnim obchode jeste stare Tesla 300W Hg vybojky maji ... tusim ze 2ks
... jeden jsem tam koupil. ze vzdalenosti 400mm + svetlo odrazene od
okolnoho pozink. plechu (udelal jsem si takovou jednoduchou krabici na
osvit DPS , svitim presne 120 vterin na Positiv20 ...a je to ok.

Zdravi
Martin

radek kasal <radekkasal@seznam.cz>
Odeslal: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
27.08.2004 12:57
Odpovězte prosím uživateli
"[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>

Komu
[HWnews] <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Kopie

Předmět
Rtutova vybojka na DSP

Ma někdo zkušenosti s použitím rtutové vybojky od Philipse na osvetlování
tištáku?

Udělal jsem si osvetlovací těleso na základe UV zářivek, též nazývaných
black light. Expozice dost dlouho trva, přes plexisklo 16 minut. Chtěl
bych vyzkoušet výbojku z pouliční lampy, ale ouha, Tesla zkrachovala a tak
vyzkoušené výbojky nejsou. Náhradou je VÝBOJKA HPL-N 125W E27 Philips.
Mimo to jsem na netu narazil na názor tiskaře, že je lepší bodový zdroj
světla než rozptýlený. Pro to to chci zkusit.

Radek