Haluv snimac

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Srpen 30 12:45:43 CEST 2004

Mozna by jste mohl pouzit TLE49x5, je mensi nez TO92, maji siroky rozsah
napajeni i pracovnich teplot - mam dojem, ze jsou urcene pro automobily,
nektere z nich maji v GESu za cca 25kc. Zkuste na ne mrknout. Ty Philips o
kterych pise p. Valuch jsou mam dojem v (nejen) GM nesehnatelne ale radeji
si to overte situace se za cca 2 roky mohla zmenit.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Monday, August 30, 2004 10:46 AM
To: '[HWnews]'
Subject: RE: Haluv snimac

No pole umim definovat jen tim srovnanim s prahem hystereze snimace z
vetraku :-(
Je to ke snimani otacek suchoběžného vodoměru. Snímač, i s nějakým pólovým
nástavcem chci nalepit místo kolečka s magnetem které otáčí počítadlem, nebo
třeba i vedle něho. Musí to ovšem spolehlivě detekovat pohyb turbínky i při
případném zaseknutí toho zubatého kolečka.
Jde o mojí konstrukci detektoru průtoku vody, s malým průtočným odporem a
velkou citlivostí.
Detektor je určen pro řízení cirkulačního čerpadla teplé vody, o tom jsem
zde před časem psal víc. Měření rozptylového pole vně vodoměru jsem opustil,
jdu cestou úpravy vodoměru. Originální vysílače impulsů jsou jednak drahé,
jednak začínají na 1imp. na litr a to se mi zdá malá citlivost.
Lubor