datasheet i8275, robotron 1715

Jaroslav Rybarik rybarik@xtech.sk
Pondělí Srpen 30 10:33:58 CEST 2004

Ono vpodstate datasheet nemusi byt, vtedy snad ani neexistovali :)
Nasiel som v knihe "stykove obvody..." nejaky pokec k tomu, ale tak na
stranu, je tam spomenute, zo bol programovatelny co sa tyka poctu
znakov, riadkov a vsetkeho. No a mne by sa hodil prave popis tych jeho
registrov a celkovej funkcie. Ak mate nieco z toho, je to vyborne!
Dakujem, zajtra sa pripomeniem.

Jaro Rybarik