mini LA

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 30 10:02:35 CEST 2004

Ty XC95144XL jsou na chipech Magic V a podobnych pro Playstation 2.
www.gametrade.cz je prodaval za 300,- Kc s dani pri kusovce (ted maji
dovolenou a web nejede). Mozna by to pro nekoho byla alternativa.
Obrazek je zde (tahle cast jejich webu zase jede):
gametrade.cz/rozruch/detail.asp?KatID=115&nKatID=100

Martin Hanek