Haluv snimac

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Srpen 30 10:46:14 CEST 2004

No pole umim definovat jen tim srovnanim s prahem hystereze snimace z vetraku :-(
Je to ke snimani otacek suchoběžného vodoměru. Snímač, i s nějakým pólovým nástavcem chci nalepit místo kolečka s magnetem které otáčí počítadlem, nebo třeba i vedle něho. Musí to ovšem spolehlivě detekovat pohyb turbínky i při případném zaseknutí toho zubatého kolečka.
Jde o mojí konstrukci detektoru průtoku vody, s malým průtočným odporem a velkou citlivostí.
Detektor je určen pro řízení cirkulačního čerpadla teplé vody, o tom jsem zde před časem psal víc. Měření rozptylového pole vně vodoměru jsem opustil, jdu cestou úpravy vodoměru. Originální vysílače impulsů jsou jednak drahé, jednak začínají na 1imp. na litr a to se mi zdá malá citlivost.
Lubor