Motorola HC908AZ60A FLASH erase bez hesla

Martin Sveda sejda@kn.vutbr.cz
Neděle Srpen 29 22:47:18 CEST 2004

No ja si odpovim sam - jde to udelat tak, ze se misto
zapsani do libovolneho mista v mazane pameti FLASH
(viz. manual) zapise do konkretniho pametoveho mista...
Samozrejme je to napsano na "viditelnem" miste datasheetu
(nasel jsem to az ve FAQ - nekdy se tam clovek dozvi
i to, co v datasheetu neni)...