Rtutova vybojka na DSP

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Pátek Srpen 27 16:58:00 CEST 2004

Pouzivam temer denne uz 10 let vybojku s integralnim reflektorem Philips HPR
125W. Zkusenosti mam vynikajici, expozice ze vzdalenosti 400 mmm pres 3mm
okenni sklo trva priblizne 5 minut (desky z GM).
Zarivky jsem zkousel, cerne UV funguji jak popisujete. Ale mam pripraveny
bile Philips TL8W/05, ktere podle provizorni zkousky funguji stejne dobre,
jako rtutova vybojka.
Problemy s bodovym a rozptylenym zdrojem svetla jsem zadne nepozoroval.
--
Rt