Vymenna tepelna cerpadla: zemne-voda

Martin Polehla polous@katka.biz
Pátek Srpen 27 17:54:52 CEST 2004

mno snazim se v tom zorientovat, dneska u nas byl nejaky Pan, ktery
nabizel teplotni cerpadla do zemne i vzduchu, jenze ceny na kterych se
pohyboval byly 350kkc - nejakych 100kkc jako prizpevek od statu [myslim
nejakeho ekologickeho uradu] a - 40kkc od elektraren [pry to odectou z
uctu za el.].  Popravde nam toho moc nerek, akorat dostal plany domu s
tim, ze vypocita to tydne cenu a nechal nam tu krasne barevne prospekty
s kompresorem a vedenim teple a studene vody :-/.

Vy mate tu stavebnici nebo profi zarizeni ?
Jake jsou prakticke naroky na udrzbu ? - vymena kapalin, cetnost uniku.
Je lepsi zarizeni radeji o neco predimenzovat, nebo vychylky vykonu v
zimne nejsou tak velke ?

financni stranka:
Ten pan mluvil take o tom, ze pokud to ma clovek doma, elektrarenska vam
pocita lepsi sazby ?
Pokud bych sel do vlastni stavby je mozne dostat ten udajny prizpevek od
statu ?
Opravdu to usetri tolik co rikaji ? [staci ano, ne] :) .. chci se ujistit.

p0l0us