Vymenna tepelna cerpadla: zemne-voda

Martin Polehla polous@katka.biz
Pátek Srpen 27 16:54:00 CEST 2004

na zadost Pavla a pro pocit ze spravne podaneho prizpevku - prosim
podelte se o zkusenosti.

uvazujem doma, ze poridime na vytapeni domu tepelne cerpadla jako jsou
www.pzp.cz (konktretne zemne-voda). Zarizeni to nejni prilis levne a
budeme si na nej muset vypujcit, proto bych se na nej chtel radeji
nejdrive nekde optat.

Nemate s timto systemem nekdo zkusenosti ? jestli je to opravdu pracuje
spolehlive, ucinne atd.
Muzete v tomto smeru doporucit nejakou firmu se kterou mate zkusenosti ?

* * *
2Lukas, MK a Milan Kovar: Mate ve vsem pravu, ode dneska nebudu liny.
Nechtel sem nekomu udelat umyslne nejaky zmatek v poste, castecne to
bylo zpusobeno i tim, ze casto migruju ruzne os a nemam adresy mailing
listu [nejen hw] ulozene. Dekuju za upozorneni, ze se prizpevky tridi i
podle hlavicek nejak mi to nedochazelo.

* * *

AZe wrote:

>Cekal jsem, ze zalozite novou diskuzi, ale nevadi. Neco malo o tepelnych
>cerpadlech vim. Zatim mam svoje zeme-voda v provozu 2 zimy. Juknete se na
>www.eltex-km.cz
>AZE

2AZe: dekuju podivam, mail mi dosel, prave kdyz sem se chystal novy
prizpevek poslat :-)

Pekny den a dekuju za zkusenosti
p0l0us