Rtutova vybojka na DSP

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Srpen 27 12:57:25 CEST 2004

Ma někdo zkušenosti s použitím rtutové vybojky od Philipse na osvetlování tištáku?

Udělal jsem si osvetlovací těleso na základe UV zářivek, též nazývaných black light. Expozice dost dlouho trva, přes plexisklo 16 minut. Chtěl bych vyzkoušet výbojku z pouliční lampy, ale ouha, Tesla zkrachovala a tak vyzkoušené výbojky nejsou. Náhradou je VÝBOJKA HPL-N 125W E27 Philips. Mimo to jsem na netu narazil na názor tiskaře, že je lepší bodový zdroj světla než rozptýlený. Pro to to chci zkusit.

Radek

Anonymní připojení k internetu od Seznamu
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74638