miniLA DPS, soucastky a dalsi :-)

MK info@mcu.cz
Pátek Srpen 27 11:57:31 CEST 2004

>zdravim,
>takze plosaky su hotove, ich distribucia moze zacat buduci tyzden. Kosta
>vie zabezpecit aj suciastky a zaletovanie problematickych obvodov.
>Vsetky podrobne informacie co robit dostanete buduci tyzden.
>balu

Zda se, ze tato informace do HWnews neprosla (alespon ja ji z konference nedostal) :-(
Takze pro vseobecnou informovanost ji znovu preposilam :-)

A nyni trochu o administrative, objednavani, cenach, etc.

Mam potvrzene ceny na nasledujici soucastky:
CPLD XC95288XL-6TQ144C          - 990,-  8 tydnu (min mnozstvi   20ks, verze 100MHz, tak jak je na webu)
CPLD XC95144XL-10TQ144C        - 380,-  8 tydnu (min mnozstvi     1ks, verze do 50MHz s omezenim dalsi funkcnosti jak jsem zde jiz psal)
SSRAM IDT71V35761S183PFI        - 370,-  2 tydny (min mnozstvi     1ks)
SSRAM AS7C33128PFS32A-166T  - 150,-  2 tydny (min mnozstvi 100ks)
Cenu DPS stanovil Balu na                   - 360,-

"Minimalni mnozstvi" je pocet kusu, ktere musim objednat pro dosazeni uvedene ceny.
Udaj v tydnech je termin dodani mne, ne Vam :-)))
Vse to jsou jiz koncove ceny s DPH

Pokud jsem dobre sledoval cely thread, zaslane objednavky a informace od Bala,
tak je zhruba 30-35 zajemcu o DPS. Kdo ma zajem o soucastky zatim presne nevim.
V kazem pripade znamena objednani CPLD a SSRAM minimalne investici cca 35-60kKc
No a protoze nemam zajem nest kuzi na trh sam a spolehat na to, ze vsichni potenconalni zajemci
si skutecne objednane soucastky odeberou, rozhodl jsem se, ze budu vyzadovat zalohovou platbu.

Ted mate panove cas do konce pristiho tydne si rozmyslet zda, co a v jakem mnozstvi budete chtit.
6.9.2004 v 8:00  je deadline, zadnou objednavku po tomto terminu nebudu jiz akceptovat
Do tohota data budou akceptovany vsechny objednavky za predpokladu, ze zajemce uhradi i odpovidajici
castku na muj ucet.

Je treba pocitat s drobnymi diferencemi jak v terminu dodani, tak i v cene, ale ty by se doresily dodatecne.
Dale je mozne zajistit osazeni CPLD a SSRAM, cenu jeste nevim, ale nijak dramaticka nebude :-)
To plati i o ostatnich soucastkach (konektory, stabilizator, R,C)

Takze toto je ma nabidka, mozna udela nekdo lepsi :-))))

S pozdravem
MK