Magneticka uprava vody

Milan Kratochvíl milan.krata@quick.cz
Pátek Srpen 27 11:05:14 CEST 2004

Zdravim

Doma mam vlastni studnu a tak o tvrdou vodu neni nouze. Asi pred tremi
mesici jsem presel z "nejake koupene elektroniky" na trvaly magnet od
KraftingKape??? (nemohu si vzpomenout ale myslim ze tato firma byla jiz
jmenovana) a zatim asi nemohu rici nic presvaciveho jen to ze na jedne
baterii neustale a zvedave sleduji jak se tvori nebo netvori kamen primo na
miste kde voda baterii opousti. Zatim nemohu rici jiste zda pozoruji nejakou
zmenu. Magnet jsem dal na trubku mezi cerpadlem a darlinkem takze si myslim
zde voda ma rychly prutok a snad se dobre upravi. Pro ohrev TUV pouzivam
plnoprutokove ohricace a tak zde nic sledovat nemohu. Jedine co mohu rici s
jistotou je to ze dokud jsem mel "elektroniku" tak sem vymenil topne teleso
v pracce cca trikrat za sedm let, uvidim jak to bude pokracovat.

Milan