Indikator nabiti baterky.

Martin.Vorel@Alcan.com Martin.Vorel@Alcan.com
Čtvrtek Srpen 26 18:04:19 CEST 2004

No je to uz aspon 5-6 let nazpet ..tusim ze to byly alkalicke clanky
panasonic .. indikator mel tvar prouzku cca 2*30 mm .. teplota pri ktere
to bylo uplne cerne byla urcite nekde blizko 50st C ... strmost preklopeni
z 0 na 1 byla cca 5-10 st C. Ale je to informace bez zaruky, znehodnocena
casem a laickym pozorovanim.

Martin.