Linux - jak instalovat & palit

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 15:05:32 CEST 2004

Dne čtvrtek, 26. srpna 2004 06:33 Jaroslav Buchta napsal(a):
> 2) napadlo me zkusit pod Linuxem - poradi nekdo,zda je to mozne a jaka je
> cesta nejmensiho odporu? (kolem Linuxu jsem jen velmi vzdaleneprosel, cili
> kterou zvolit instalaci a co kde nastavit a doinstalovat)

Zkuste Mandrake, pálící program k3b

> 3) existuje nejaky open-source palici software (rad bych prisel na pricinu
> chyby,vypada to na nejaky timeout...)

k3b je skvělý, umí fakt kdeco (i samobootovací CD s filmem či muzikou) a pokud
najde problém, hned ho nabonzuje.

Když nebude něco umět co chcete, mrkněte na pluginy v jeho konfiguraci a
doinstalujte si je (nejrychleji to bude přes příkazovou řádku: urpmi
jméno_pluginu - napřed si ale nezapomeňte dle dokumentace nastavit zdroje
softwaru!)

JL.