Indikator nabiti baterky.

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Srpen 26 11:04:28 CEST 2004

> Pasek z odporoveho materialu pokryty vrstvou citlivou na teplo,
> stisknutim se spoji kontakt a pasek zkratuje clanek -> zacne
> se ohrivat
> -> vrstva se zbarvi podle dosazene teploty. Pouzit jinde? No
> nevim, je
> to spis neco mezi bastlem a marketingovym vylepsenim...

Je to znacne marketingove vylepseni :-)) protoze pri mereni se zrejme baterka dost brutalne vybiji (nemeril jsem to, ale kdyz se ma zahrat pasek nalepeny na kovove baterce tak, aby to teplocitlive barvivo zaznamenalo, neco energie to musi stat). Ale o to prece vyrobci jde nejvic, aby se baterka co nejdrive vybila. Proto tyhle baterky zasadne nekupuji.

Jakub Serych