OT Odhlaseni auta

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 26 08:18:03 CEST 2004

No musite tvrdit, ze auto mate na dvore ve stodole a likvidovat jej
nechcete, ale nechcete s nim uz jezdit.

Pokud to nezabere, nestacilo by s dotycnym sepsat kratouckou smlouvu, ze
jste mu to prodal? Pak auto nezaniklo nekdo si je koupil takze nemuze byt
potvrzeni. To same sepiste i na to uz neexistujici auto.

Jo to zase rehta bruselsky simlik.

RadekCX