Linux - jak instalovat & palit

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Srpen 26 06:50:23 CEST 2004

On Thu, 26 Aug 2004, Jaroslav Buchta wrote:

> 2) napadlo me zkusit pod Linuxem - poradi nekdo,zda je to mozne a jaka je
> cesta nejmensiho odporu? (kolem Linuxu jsem jen velmi vzdaleneprosel, cili
> kterou zvolit instalaci a co kde nastavit a doinstalovat)

Docela se mi zalibila PClinuxOS distribuce postavena na Mandrake. Je to
live CD takze se nedotkne hdd, ale lze ji na HDD nainstalovat. Staci
stahnout iso obraz , vypalit na CD a nabootovat z nej. Odkazy jsou :

http://www.pclinuxonline.com/
ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/mirrors/sunsite/distributions/contrib/texstar/pclinuxos/live-cd/english/preview/pclinuxos-NV-p7a.iso