68HC11 - cim na ni?

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Středa Srpen 25 23:01:53 CEST 2004

Zdravim,

Sice jsem nejakou tu dobu v Pascalu psal.
Ne zrovna velke projekty, ale nesedla mi ta syntax a prace s pointry mi
pripadala mirne matouci.

Co vic. TP 7.0 a objektovy model == DES, HRUZA a ZLE SNY
V DEPLHI jsem zacal a skoncil behem dvou mesicu a nechci se k tomu
vracet.
Obcas clovek dostal hlasku o chybe, ktera jakoby ani neexistovala a
nebylo hlaseno, kde se to stalo :(((.
Tenhle novy Object Pascal se mi vsak libil uz mnohem vic, ale zase
privatni metody uvnitr tridy, ktere jsou na urovni modulu verejne, to se
mi nelíbilo...

Vzdycky mam pocit, ze Borlandi na jedne strane vymysleli neco sqeleho,
ale na druhe strane, aby to nebylo az prilis sqele, tak tomu hodili
klacky pod nohy...

S pozdravem,
                        Marek Pavlu