Prepinac audio signalov

Miroslav Kucharik peakpeak@pobox.sk
Středa Srpen 25 11:05:11 CEST 2004

S toho predpokladu ze tam bude niekdy aj fantomove napajanie, tak to
bude musiet byt rele. Ovladanie daakym jednocipom, a nadradene PC. V
sucastnej dobe je toto urobene pomocou prepojovacieho pola. Ale tato
varianta mi je proti srsti, tak by som to vynovil.
Urovne budu niekedy mikrofonne, niekedy linkove. Vystup bude
zapojeny do mixpultu. Niesom si isty s tym, ze staci prepinat iba 2
signaly, co potom s opletenim? Bude to vyhovovat vsetkym moznostiam
vstupu?(mikrofon,linka)

Dakujem za vsetky prispevky, s pozdravom Miro K.

http://www.logofun.pobox.sk - urobte radost svojmu telefonu