PICari, nakopnete me prosim

MK info@mcu.cz
Středa Srpen 25 10:30:29 CEST 2004

> Vzal sis to co je kam vhodne, ne co Tobe osobne nejlepe vyhovuje a o tom to
> je - proste prizpusobit se aplikaci, ne prihybat aplikaci jen proto, abych
> nemusel uhnout nekam ja.

Jirko vzdyt kecas. Kdo tu kdy mluvil o prihybani aplikace?

Nejak se nemuzu ubranit dojmu, ze opak je pravdou - na rozdil od vetsiny lidi,
kteri delaji na vice platformach, Ty inklinujes temer vyhradne k PICum.
Respektive presne takto se prezentujes :-))))

Delas presne to same co ja, jen naruby :-)))
Je mi jasne, ze PIC je podle TEBE nejvhodnejsi pro VSECHNY aplikace.
Ale pak jsi na tom ponekud hure nez ja. Tam, kde Ty volis z jedne hromady,
mam ja tech hromadek krapet vic :-)))))))
A motivace pristupu je stale stejna - obliba te ci one platformy :-)

S pozdravem
MK