OT: Prepinac audio signalov

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Srpen 25 10:15:05 CEST 2004

1. nie je to OT. Rad by som upozornil ucastnikov konferencie, ze je to
konferencia o elektronike, takze nevidim dovod preco by pri
elektronickej otazke malo byt OT...
2. musite to stavat? Minimalne by som sa pozrel ku profesionalnym
vyrobcom audio zariadeni, takychto matic tam maju na mraky (napriklad
www.behringer.de).
3. ak plati bod 2, myslim, ze vyhovuju aj obvody 405x. Ak chvilu
pockate, mozem sa pozret ako to bolo robene v nasich pultov v radiu, ale
mam matny pocit, ze sa vstupy prepinali priamo na mikrofonnej urovni
pomocou 4052, pred zosilnovacom SSM20xx
4. AD8113, ale ten je myslim nesymetricky, musite porozmyslat nad tym
ako ich zapojit viacero serio/paralelne.
5. Som si takmer isty, ze potrebujete spinat len 2 vodice, treti -
tienenie nie. Nedefinovali ste ci tade ma ist aj fantomove napajanie, ak
hej tak mate o problem na vyriesenie navyse :-)
6. ste si isty, ze tam musia byt mikrofonne urovne?
7. aku volnost prepinania potrebujete? Vsetko na vsetko, alebo je tam
nejaky system, ktory automaticky znacne znizi poziadavky na prepinaciu
maticu?

balu