Lepeni polypropylenu

TomᚠHamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Srpen 25 09:24:34 CEST 2004

a> Dovolim si trochu oponovat. Nevim jestli folie z PP ma obchodni nazev
a> Mikroten, ale sacky z PP jsou ty co vice "chrasti". PE je pruhledny, PP o
a> neco mene. Z PP se delaji napriklad pivni trubky (takove bile)....AZE

Jeste na ZDS nam chemikarka vykladala, ze polyetylen ma dve varianty,
vysokotlaky a nizkotlaky, podle technologie vyroby.
Vysokotlaky je prave Mikroten, nizkotlaky ostatni "mastne" vyrobky z PE.

Tomas