Trepaci svitilna bez baterek

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 24 22:10:36 CEST 2004

Pripomel jste mi jednu scénu tusím z Ramba: co je to? Modré svetlo. A co to delá? Svítí modre...
Taková superbaterka by musela být jeste doplnena malým modrým displejem (dá se to obejít pouzitím kapacitoru s integrovaným displejem). Samozrejmostí je alespon jeden CPU.
AZE
  ----- Original Message -----
  From: Danhard
  To: [HWnews]
  Sent: Tuesday, August 24, 2004 9:29 PM
  Subject: Re: Trepaci svitilna bez baterek

  Myslim ze za soucasneho stavu techniky neni problem udelat synchronni usmernovac s ucinnosti 98%, regulator konstantniho svitu jako synchronni menic s ucinnosti 95% a kdyz si koupite jeste na trenovani takove to gumove kolecko do ruky, tak Vas takova svitilna nezradi stejne jako Rexona :o))

  Danhard

    Já jsem ji pred nekolika lety koupil, to by stálo za inovaci! SuperLED + superkapacitor + (bohuzel) i ten usmernovac...
    AZE

      No, mel jsem kdysi takovou mackaci svitilnu, myslim ze na rozdil od tohohle vynalezu tam nebyly zbytecne ztraty (usmernovac), nemuselo se ani mackat porad, ten rotor byl soucasne setrvacnik, jen ta ucinnost male zarovicky stala za prd ...

      Danhard