drive : Magneticka uprava vody, ted Magneticka uprava BENZINU

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Srpen 24 21:46:00 CEST 2004

Dokud to nebude prodavat Horst Fuchs tak si to nekoupim - prestante
agitovat. :-)

Navic jsem nejak zatim nezaznamenal co k tomu jeste dostanu zdarma kdyz si
to objednam... :-(

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.