drive : Magneticka uprava vody, ted Magneticka uprava BENZINU

aze azehw@volny.cz
Úterý Srpen 24 21:29:19 CEST 2004

Mám před sebou jeden celostránkový inzerát z časopisu StavoSpoj: Powermax
(podle fotky jde o dva pevné magnety bez elektroniky uchycené na trubce
proti sobě.) Něco málo z textu:
"PowerMax je magnetický frekvenční rezonátor schopný indukovat dostatečně
silnou dvojitou rezonanci vyvolávající molekulární hybnost.....je to
nejlacinější ionizátor na trhu, nevyžaduje žádný zdroj. .... předcházel mu
dlouholetý výzkum v oblastech magnetické rezonance a elektronové struktury
oceněný 2 Nobelovými cenami (1952 a 1977). Výsledky těchto výzkumů rozšířil
Dr. Kane (vynálezce radio pageru) o zavedení prvku Neodym a vynalezl
supravodivou směs unikátního složení o vysokém výkonu přes 13.000 Gaussů,
rezonančně vyladěnou s časově neomezenou funkcí. Magnetickou rezonancí
upravená voda získá obrovskou rozpouštivost..... existují i další rezonátory
pro pračky (úspora až 90% pracích prostředků), pro kotle na tekutá paliva
(úspora až 20% paliva) a pro automobily (zvýšení dojezdu až o 27%). .... "
To do pračky se jmenuje SoapMax a vypadá jako mýdlo a strčí se do pračky. Je
to "průtokový magnetický kondenzátor s opačnými polaritami oddělenými
rezonančně vyladěnými spárami, kterými protéká voda...."
Vygoogloval jsem třeba http://www.sweb.cz/maxprodukty/
P.S. každý týden minimálně jedna flame...
AZE