drive : Magneticka uprava vody, ted Magneticka uprava BENZINU

mcmlxxx mcmlxxx@hantec.cz
Úterý Srpen 24 20:03:48 CEST 2004

Ja videl nekde na internetu prodavat podlouhly valecek rozdeleny na
dve pulky aby sel nasadit na hadicku co vede do vstrikovani a tvrdilo
se tam ze to prinasi usporu benzinu tim ze se magneticky upravi
proudeni paliva. Predpokladam ze v obou pulkach byly permanentni
magnety. Neexperimentoval nekdo?

xxx