RE: PGP disc a Win XP - odpovím si sám

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Srpen 24 19:35:37 CEST 2004

Díky
	 Zatím jsem zakotvil u PGP v.8 . Stejně jako DriveCrypt umožňuje
rychlé odhlášení logických jednotek.  To mi vyhovuje, neb nemusím hlídat
zda náhodou nějaký program s jednotkou nepracuje. Samozřejmě počítám s
tím, že ztráta neuložených dat je možná, ne li jistá. Dokonce umí
otevřít a překonvertovat disk z verze 658.
 Chvíli jsem si pohrával s myšlenkou použít zakódování adresáře
prostředky Win XP. Vzhledem k rozšířenosti Win ale asi bude existovat
způsob jak rychle takový adresář přečíst a tak zůstanu u PGP.

Radek