Trepaci svitilna bez baterek

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Úterý Srpen 24 17:33:46 CEST 2004

Je tu nekdo kdo netrpi Parkinsonem a dokaze nam exaktne definovat
jedno natrepani baterky? Nekde se ta odpoved mezi emulgatory ztratila.
V praci mame nekolik vibracnich dopravniku, ze bych k jednomu tu
baterku rano privazal a odpoledne si ji odnesl domu nabitou alespon na
tyden sviceni :-)

S pozdravem,
  Novalex