Magneticka uprava vody

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Srpen 24 17:08:45 CEST 2004

Jak uz jsem psal ja i Vlado - je to v provozu znat. Mozna nezname pricip proc to funguje, ale na trubkach a ostatnich zarizenich to znat je. Zrovna minuly tyden jsem vyrezaval ze zdi vodovodni trubku, ktera tam byla 11 let, z toho posledni 3,5 roku s civkou na privodni plastove trubce a ta trubka vypada jakoby tam byla dana minuly mesic. Kdyby to nekoho zajimalo, muzu mu poslat fotku.
Je tu nekdo jiny, ktery to vyzkousel (ne jen slysel nebo mysli) a kteremu by to nefungovalo? Podotykam, ze ve varne konvici se to usazuje furt, duvod je naprosto zretelny - kdyz se voda vypari, tak ten vapnik musi zustat.

Honza