Magneticka uprava vody

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Úterý Srpen 24 16:49:35 CEST 2004

Zdravim,

Ale kdeze, jakapak EXAKTNOST???
To byste nejdrive k takovemu soudu musel merit tvrdost vody po celou
dobu testu a prubezne merit mnozstvi usazenin na soucastech z ruzneho
materialu.
A jako tresnicka na dortu, experiment nekolikrat zopakovat.

Pak a jedine pak by to bylo skutecne EXAKTNI!!!

Je s podivem, ze v dobe, kdy se kazda overitelna vedecka teorie zkousi
na desitkach, stovkach a v nekterych pripadech i mnohem vetsim poctu
experimentu a lide o tom skoro vubec nevedi nebo nechcou vedet.
Zpravy o tom mlci, tak cemu se clovek ma divit???

S pozdravem,
                        Marek Pavlu
<NEBRAT_OSOBNE>
	<MIMO_TEMA>
		PS: Zajimave na tom je, ze stejne se najde nekdo, kdo
chce 		vedcum vrazit facku s modrymi krystaly, MEGem a
kdovijakymi 		zapornymi a vakuovanymi energiemi. Spis to pak
vypada na vakuum 		v oblasti lebecni daneho genie :))).
	</MIMO_TEMA>
</NEBRAT_OSOBNE>