WinXP

MK info@mcu.cz
Úterý Srpen 24 15:11:13 CEST 2004

> Nejde o flame (ja ho tedy urcite nepovedu), ale o propagaci dobrejch
> veci a - to predevsim - dalsi z mnoha mikrouderu proti mrkwosoftu. To
> oboje je potreba jako sul, aby se z pozice lidi oblbujiciho monopolisty
> dostal na normalni konkurencni uroven. Pak ho treba zase zacnu "brat".

Jirko promin,
v mnohem si Te vazim, ale timhle me  (a Tobe podobni) vzdy vytocite
Zivelne nesnasim aktivisty, a je uz jedno zda se jedna o boj o lidska prava,
zachranu tasemnic, zabich cest, antiglobalismus ci jine anti-cosi.

Vyjdi do ulic, vem si trepetalku a sir vesele dal svou svatou a jedinou pravdu.
Ale proboha, zacni s tim opruzovat pracujici mensinu az v patek.
A nebo jeste lepe, napis nejakou chybejici (a ze jich je dost) plnohodnotnou aplikaci
pro vsemi odstrkovany a prehlizeny Linux - tim dosahnes jiste vic, nez opakovanymi
pidi-mikro-udery :-)))))))))))))))

Jenze vo tom to je -  to by se muselo prestat kecat, bit se v neduziva prsa, a zacit delat :-))))
A kde by pak byl ten uslapovany underground :-))))

S pozdravem
MK

PS: je to jsem si ulevil :-)))))))) A howgh na toto duchaplne tema