68HC11 - cim na ni?

Bitovod hw@prelude.cz
Úterý Srpen 24 14:41:06 CEST 2004

Diky, jak tak prochazim vsechno co jsem postahoval, tak mam take dojem, ze
as11 je zdaleka nejpruhlednejsi. Kdyz jsem videl priklady treba z
C*o*d*e*W*a*r*r*i*o*r*u, psane v C, tak mi to pripadalo cele takove zmatene a
blbe pruhledne.
Diky za informaci.

Pavel

On Mon, 23 Aug 2004 15:29:34 +0200, Petr Lascak wrote