re - XP

Tony clouseau@seznam.cz
Úterý Srpen 24 13:37:22 CEST 2004

Win XP Professional i ve verzi OEM je podle mych informaci jediny OEM system
ktery downgrade vubec umoznuje. A umoznuje na licenci XP nainstalovat W2K
W98 W95 WNT4, mel jsem k tomu stahnutej info z MS stranek ted to bohuzel
nemuzu najit, kdysi kdyz jsem to zjistil jsem to i telefonicky overoval na
MS supportu a potvrdili mi to....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Tomas Kozeluh" <mr.death@securemail.cz>
To: "'[HWnews]'" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, August 24, 2004 1:08 PM
Subject: RE: re - XP

Je to naprosto normální, na licenci Windows XP Professional lze použít
Windows 2000 Professional. S použitím i nižších verzí Windows si zas tak
jistej nejsu, ostatně cokoliv horšího než Windows 2000 je dost šílenost. S
Windows XP Home tohle určitě udělat nejde...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death