WinXP

Tony clouseau@seznam.cz
Úterý Srpen 24 12:58:03 CEST 2004

1)

Jak uz se tu psalo, predevsim nejdou integrovat do domeny, pro domaci
pouziti nepodstatna zalezitost...

2)

Bylo to tak ze se tolerovala zmena 3 komponent ktere jsou sledovane, pred 14
dny jsem daval dohromady XP kterym odesel zdroj a nasledkem toho i disk. XP
sly nainstalovat na novy disk a po netu zaregistrovat bez problemu. kdyz
jsem se pak ptal podpory MS tak se silene divili ze mi to slo, ze by to melo
jit jen telefonicky. Zaroven mi rekli ze nove jsou XP vazany uz jen na
MotherBoard, takze jim nevadi vymena vseho krom MB...

Tony

----- Original Message -----
From: "MK" <info@mcu.cz>
To: <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, August 24, 2004 9:28 AM
Subject: WinXP

Dovolim si obratit na zde pritomne odborniky s dvema malymi dotazy

1)
Jaky je rozdil mezi Windows XP Home a Windows SP Professional ??
Predpoklada se bezna prace vice mene kancelarskeho typu, respektive
testovani ruzneho SW a HW na tomto pocitaci

2)
Jaka jsou omezeni v licenci v pripade relativne casteho "upgradu" HW
- zmeny v konfiguraci HDD/CD/DVD, RAM, PCI IO karet.

Priznam se, ze toto nijak nesleduji a nemam prehled co se tyce omezeni
(prinosu) te, ktere verze.
To same plati o licenci a provazanosti na HW konfiguraci PC, na kterem jsou
XPcka nainstalovana

S pozdravem
MK