WinXP

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Úterý Srpen 24 09:38:29 CEST 2004

Ahojky,

    sice nejsem odborník, ale i tak os drze ozvu :-P

    ad 1.) Windows XP Profesional jsou více udělané na bezpečnost a
síťové služby. Mají třeba více nastavení, nějaké služby navíc a tak, ale
vlastně "jenom" pro síťové služby a bezpečnost. Třeba šifrování NTFS,
přebírání práv adminem atd. To XP Home neumějí (a nebo jsem na to ještě
nepřišla) Ale pro "normální" práci jsou si rovnocenné s Windows XP Home
které jsou lacinější a proto je mám doma :-)

    ad 2.)  Já si s tím také pořád hraju a ještě to skoro nikdy nic
nechtělo znovu aktivovat, jenom jednou po vyměně základní desky se
systém ozval že potřebuje aktivaci a tak sem mu to dovolila přes inet a
bylo to, Od té doby už nikdy, a to si s kartičkami také hraju :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz