Lepeni polypropylenu

recek.jiri@quick.cz recek.jiri@quick.cz
Úterý Srpen 24 01:13:05 CEST 2004

Zrovna si nedokazu predstavit, co to ten polypropylen je. Ale mam vynikajici kusenost s lepidlem na PVC, ktere mi nabidli na lepeni linolea. Lino to lepi naprosto dokonale. Timto lepidlem opravuji takove ty igelitove nafukovaci hracky. Pokud je jen malinka dirka, staci zakapnout a za 20 minut to je OK, pokud je to nejaky vetsi sram, tak zaplata.
na krabicce od toho lepidla je W.Muller PVC-Kaltschweisssmettel.

Jirka