Lepeni polypropylenu

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Srpen 23 23:04:49 CEST 2004

Jan Matejka napsal(a):

> Trochu to jde lepidlem na PVC (novodurove odpadni trubky).
> Jan Matejka

Ne, to nejde ani trochu. PP je z kategorie polyolefinu (lidove receno
"mastne plasty"), ktere nejdou lepit zadnym beznym lepidlem. Je treba
specialni lepidlo (roztok PP pripraveny za horka v nekterem prislusnem
rozpoustedle), pripadne specialni uprava povrchu - plamenem, chemicky
apod. Nepatrne to drzi kontaktnim lepidlem, lze taky lepit "na rybinu"
("mechanicky "rozchlupatit" povrch a pak lepit treba pruznym epoxidem,
polyuretanem apod.). Nejde ale o lepeni v pravem slova smyslu. Proste
vzdycky to bude "jenom jako" a je treba si a) rozmyslet, zda je lepeni
opravdu nutne, b) co vlastne lepim (jestli to ma sanci alespon trochu
drzet na velke plose bez namahani).

Velmi doporucuji knihu http://newalex.stk.cz/cgi-bin/dflex/CZE/STK/FULL/9144

--
Jirka