ICD2

MK info@mcu.cz
Pondělí Srpen 23 23:03:39 CEST 2004

>Vážení,
>Nejdříve díky za označení krabičky, už ji mám.
>Pokud jste stavěli ICD2 verze 2.3 jaké tranzistory jste na místě T1,T2 a
>T3 použili? V české popisce je uveden typ IRFD9210 a v anglické
>IRFD9110. V GM mají typ IRFD 9110 a IRFD 9120.
>Jaký jste prosím osadili typ a chodí vám?
>Sorry, ale jdu cestou nejmenšího odporu.
>
>Chci, aby mi ICD-čko chodilo.

V ceskem manualu je preklep, sorry.
Jedna se o IRFD9110, IRFD9120 se necha pouzit take, ma lepsi parametry ale je drazsi :-))
Jen bych ze zeptal na malou drobnost - proc jste se nezeptal primo ??
Ne ze by mi to vadilo, ale trochu me prekvapuje, ze volite HWnews jako cestu nejmensiho odporu :-)))))))

S pozdravem
MK