RE: "třepací" svítilna bez baterek

Cizek Milan cizek.milan@seznam.cz
Pondělí Srpen 23 19:09:04 CEST 2004

> Dneska jsem koupil tuhle hracku u Vietnamcu ve Stodulkach
> (stanice Luka) za
> 80Kc. Dratky od civky ma pripajeny oba dva. Jinak standardni
> kvalita made in China.

A nemohl bys upresnit kam je ktery dratek zaletovan?

> Tuhle hracku mam taky, jak se do toho leze?

Naprosto jednoduse, staci odmontovat cocku a smerem ven vyklepnout.

> ty baterky tam jsou akumulatory? Kdyz jsem to videl, vypaadalo to jako
> obyc. knoflikovky.

Videl jsem 2 druhy, jeden ma 2 klasicke knofliky, ale nevim co jsou zac, je
to zatavene v plastu a vyndat se mi to nepodarilo. Druha varianta ma neco
jako kondik nebo jako stara baterie zalohujici CMOS v PC. Je na tom napsano
1.0F 5.5V.

Jinak verze s bateriema (mini kapesni svitilna) mi vydrzi opravdu svitit cca
2dny v kuse bez jedineho zatrepani, pak staci parkrat protrast a uplne v
klidu vydrzi dalsi den. Naopak verze s "kondikem" (dlouha svitilna) vydrzi
maximalne 1-2minuty a to clovek musi trepat jako blazen. Uz od oka se da
poznat, ze je tam jina dioda.

Milan