Magneticka uprava vody

VladoSl. vladosl@pobox.sk
Pondělí Srpen 23 17:56:16 CEST 2004

Podla mojich informacii kvalitne elm.zmakcovace vody generuju do
cievky - zavity na vodovodnej rure - elektromagneticke pulzy, ktorych
cielom je aby v atomovej strukture mineralov doslo k zmene tak, aby
neboli schopne tvorit vazby. Aby sa teda neusadzovali. Ucinok elm.
zmakcovaca je docasny (do 72h) avsak staci nato, aby sa preklenul
kriticky čas. - varenie kavy, ohrev v boileri, spachnutie v
zachode :o), prudenie trubkami... Dokonca ma takto upravena voda
schopnost uz usadene vrstvy rozpustat. Je potrebne vsak mat zmakcovac
primerane nastaveny. Nie som chemik, takze laicke vysvetlenie...

viac sa da docitat napr. na  www.ezv.sk

Moja prakticka suksenost je, ze po instalacii zmakcovaca na klasicku
3/4" pozinkovanu ruru nieje nutne menit kazdy rok spiralu v boileri.
Teraz mam spiralu 5.rok. Predtym ju po 1 roku zarucene roztrhlo...
Ked som nedavno boiler premiestnoval (po 5. rokoch od inst.
zmakcovaca a novej spiraly) bolo v nom cca 20 kg kalu -
NEPRILEPENEHO. Spirala v poriadku!

VladoSL.
http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail