Videosignal pres CAT5

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Srpen 23 16:44:40 CEST 2004

nizkostratove vedenie ma konstantnu a realnu impedanciu od DC az po
frekvencie, kedy sa zacne uplatnovat vplyv strat. Pre nas pripad
uvazujme, ze je to v celom frekvencnom pasme. Takze potom prisposobenie
pozostava z vhodneho rezistora zapojeneho na vystup nizko-impedancneho
zosilnovaca a vhodneho rezistora zapojeneho na vstup vysoko-impedancneho
zosilnovaca.
V pripade, ze vystup zosilnovaca nie je nizko-impedancny, alebo vstup
prijimaca nie je vysokoimpedancny (ale realny), pouzivaju sa rezistivne
prisposobovacie clanky, tieto funguju tiez od DC az po svetlo. Operacne
zosilnovace s imaginarnou impedanciou na 10MHz asi nenajdete...
balu