68HC11 - cim na ni?

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Srpen 23 15:00:12 CEST 2004

Zdravim konferenci,

diky laskavosti p. Hanzala (cimz mu jeste jednou velice dekuji) se mi do
rukou dostala vyvojova deska s vyse uvedenym procesorem. Googlem jsem prolezl
web a nasel tisice odkazu na assemblery a C, IDE a podobne vymyslenosti.
No a prave v tom to je - jako kdyz mel za komunistu clovek na pulte jednu
pastiku, vzal si ji - nebo ne. Dneska jich je na pulte ctyricet a ja mam
dilema, kterou vybrat.

Mate nekdo osobni zkusenost s necim z tehle rodiny? Jak uz jsem psal,
progooglovano i postahovano mam ledacos, ted by mi bodla spis nejaka osobni
zkusenost. Kdysi jsem asemblerovat i Cckoval (ovsem ani jedno mi ksrdci moc
neprirostlo, jo takhle kdyby byl Pascal :), ted jsem mel par let pauzicku,
ale rad se do toho zahryznu - kdyz mi nekdo poradi, ze ktere strany to treba
jemu slo nejjednodusseji.

Diky za jakykoli nazor, rad se neco priucim.

Pavel