SSR a PWM

Petr Stetina petr@lab.cz
Pondělí Srpen 23 09:34:46 CEST 2004

Teda vy mi davate! ;)

Jinymi slovy jste mi asi chtel naznacit, ze po prvnim pohledu na schema
http://www.hw.cz/constrc/ir_spinac/
mi melo byt jasne, ze to neni regulace v plneme rozsahu, ale pouze
zapinani/vypinani svetla, ze?

Nejakou predstavu o funkci triaku mam. O vikendu jsem si s jednim
koupenym v patek v GESu dost vyhral. Kacirske otazky jsou zde ale i
nadale naprosto namiste. ;)

Jelikoz jsem u Atmelu nenasel zadnou app note, ktera by popisovala
pripojeni AC na vstupni pin jako je napr. u Microchipu AN 236 (kde se AC
120 V pripojuje na vstup primo pres odpor 5 M), radeji jsem zkousel
pripojit vstup upravenym zapojenim 4 z
http://www.belza.cz/ac-led/kontrol.htm
To je ostatne velmi podobne zapojeni z TB 008 (take od Microchipu),
kterym chci pozdeji napajet cely IR dekoder.

I pres intenzivni kontrolu zapojeni se mi podarilo v prubehu testovani
"odepsat" nekolik diod a jeden elyt. Nicmene jsem nyni schopen rozpoznat
se spozdenim nekolika mikro sec. nabeznou hranu AC signalu, pokud se
tedy u sinusoveho signalu da mluvit o hrane. Ted uz mi "jen" zbyva
upravit PWM tak, aby vystup byl fazove zavisly.

Petr