GPS adapter k notebooku, PDA... Zkusenosti z provozu

MK info@mcu.cz
Neděle Srpen 22 23:54:54 CEST 2004

> Ptám se - bylo by mozno pripojit modul rovnou do PC na RS 232 (COM) pomocí
> signálu TX,RX a zem?? (napájení treba z keyboard), nebo je treba jeste
> pouzít  prevod úrovní (MAX232) ???
> Myslím, ze by se to dalo vysledovat dle svábu na PCB. Co na to znalci USB
> rozhraní - viz svabi na prevodniku.
>
> Stále víc jsem vsak presvedcen, ze kabel GPS-PC RS232 jsou jen holé dráty
> bez  dalsí elektroniky!
>
> Dík za prectení, a odpovedi,  prípadné dalsí dotazy rád zodpovím.

Ze by tu byl nekdy nejaky znalec USB, odvazny predpoklad :-))))))
Ale vazne - A je spravne :-))
PL2303 je prosty USB-COM prevodnik s TTL vystupy - viz web Profilicu
SP213 je prevodnik TTL <-> RS232 viz web Sipexu

S pozdravem
MK