Videosignal pres CAT5

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Srpen 22 22:00:47 CEST 2004

On Sun, 22 Aug 2004, Jan Kuba wrote:

> jak to pojede cat5 cablem daleko???

Hala je to velka, takze asi 100 metru. Pro jistotu dimenzovat tak na 200
(mam blby odhad na vzdalenosti a nevim kudy presne ten kabel vede -
nektere segmenty jsou tak dlouhe, ze odporuji specifikacim Ethernetu a sit
po tom nejede prestoze kabely jsou elektricky v poradku - ti co ty kabely
kladli kdyz tu halu staveli klasicky vedeli o sitich houby).