Videosignal pres CAT5

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Srpen 22 21:48:38 CEST 2004

Mam jeste jeden problem. Potrebuju tahnout videosignal od kamer pres jiz
polozeny CAT5 kabel. Kamery jsou napajene z 12V DC, vystupni signal je
standardni PAL video (a aby to nebylo tak nenarocne na frekvence, je to v
barve.)

Z toho ci onoho duvodu se mi moc nechce pouzivat komercni prevodniky. (A
taky si s tim chci pohrat.)

Videl jsem moc pekne udelane schema s MAX435 na jedne strane a MAX436 na
druhe, ale ty broucci se spatne shani a jsou drazi. Pokousel jsem se
nahradit je broukem NE592, ktery mi pripada (alespon podle porovnani
datasheetu) dost podobny, ma vic vyrobcu, a je mnohem levnejsi, ale moc mi
to nechtelo fungovat. (Moje orientace je spise digitalni nez analogova,
takze se ani nedivim.)

Co poradite? Podminkou reseni by mela byt nizka cena, odolnost, a pokud
mozno jednoduchost.