Flashdisk a zachrana dat

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Neděle Srpen 22 12:07:02 CEST 2004

Zdravim.

Mam tu 128Mb Flashdisk na USB. Kolega na nem premazal data, neni si  jistej ale patrne rychlym formatovanim.  Mate nekdo odzkousenou zachranu dat z flashdisku? Pod dosem se dal Norton utilitami udelat
unformat pripadne undelete, ale pod dosem asi neni sance pripojit usb disk.... Co provede rychly formatovani? predpokladam ze data zustanou kde jsou, "jen" se zrusi obe dve alokacni tabulky.. Takze tak jako tak veskere info o souborech je nenavratne pryc...
Tony OK1HMA
Já jsem tady! Ukaž se i ty! NOKIA 6100 již od 1577 Kč
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=76257